niedziela, 15 marca 2015

Stefan Niesiołowski

Trochę mnie nie było na tym blogu. Wchodzę, patrzę a tam imponująca liczba 6639 wyświetleń o.O Strasznie mnie to ucieszyło. Chyba wrócę do zbierania autografów. Napisałem kilka e-maili, chociaż mało kto już wysyła autografy przez takie prośby. Napiszę kilka listów, jednak całkowicie mi wyleciała z głowy moja formułka do pisania listów... Chyba się starzeję...
Teraz autograf dosyć stary od kontrowersyjnego, polskiego polityka Stefana Niesiołowskiego
Co wysłałem? - E-mail
Adres? - Prawdopodobnie formularz kontaktowy na stronie Pana Stefana
Co otrzymałem? - Zdjęcie z autografem i miłą dedykacją

Lubię takie dedykacje.

A na świetny początek dnia (chociaż w sumie środek, bo piszę o 12.30) posłuchajcie mojej ulubionej nutki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz