poniedziałek, 31 grudnia 2012

Pati Sokół Krystyna Prońko Ani Mru Mru Dariusz Szpakowski

Witam
Dziś opiszę pozostałe autografy które otrzymałem w 2012 roku:
- Pati Sokół
Kiedy wysłałem - 6.12.2012
Co wysłałem - E- mail
Adres - pati@patisokol.com
Kiedy otrzymałem - 20.12.2012
Co otrzymałem - Zdjęcie z autografem i dedykacją
Oryginał - Tak
- Krystyna Prońko
Kiedy wysłałem - 15.12.2012
Co wysłałem - E-mail
Adres - krystyna@pronko.pl
Kiedy otrzymałem - 20.12.2012
Co otrzymałem - Zdjęcie z autografem
Oryginał - Tak
- Kabaret Ani Mru Mru
Kiedy wysłałem - Nie pamiętam
Co wysłałem - List
Adres - Max Media Art Sp. z.o.o.
ul. Głęboka 10 lok. 27
20-612 Lublin
z dopiskiem Autograf Kabaretu Ani Mru Mru
Kiedy otrzymałem - Nie pamiętam
Co  otrzymałem - Autografy na zdjęciu(?)
Oryginał - Nie
- Dariusz Szpakowski
Kiedy wysłałem - Mój tato wysłał dosyć dawno :P
Co wysłałem -E-mail, ale doszły mnie słuchy, że Pan Szpakowski tylko mi wysłał autograf :)
Kiedy otrzymałem - 12.12.2012
Co otrzymałem - Kartkę z TVP Sportu z podpisem i dedykacją
Oryginał - Tak
Zamazałem swoje nazwisko jakby ktoś był ciekawy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz